שלושה שירים מתוך מחזור בהתהוות

*

החתולה שלי גוֹזַלְדָה מבינה, עוד מגיל חצי שנה,
איך לקפוץ על ידיות דלתות ולהכנס לחדרים,
אבל כיצד לצאת מהם היא לא למדה.
היא נרבצת ליד הדלת ובוכה.
כך אני באהבה,
אלא שאין מי שיפתח ויוציאני.

 

*

גם הלילה גל גאה
הן כותב ומוחק וכותב
אני כמנשים גוית
אהבתך השטופה לחופַי

 

*

דגים רבים בים
שלושה אבנונים באקווריום
מושט מעושן בצלחת
אך הים גדול
לאבנון הופכין
אן ישחה המושט המעושן

2 מחשבות על “שלושה שירים מתוך מחזור בהתהוות

    • 'התהוות' פתוחה לקבל הערות…

      הקטע הראשון יפה.
      בסוף, "אין מי שיפתח ויוציאני" –
      יש מצב.
      אבל לא בצורה גורפת אני מקווה.
      כלומר – הלהיכנס בשביל לצאת.
      לפעמים שווה לנסות דווקא, להישאר בתוך
      החדר….גודלים מזה………
      ונשמע אותך מדבר על אהבה מהבפנים שלה
      ולא מהבחוץ…:-)

      בקטע השני הייתי מחפשת מילה
      שתחליף את 'גוית'

      ובקטע השלישי
      לא הבנתי מה זה השלוש שורות אחרונות……..

      ותודה על ההזדמנות להגיב…….

כתיבת תגובה

