פרסומים בחודשיים האחרונים

משום מה שכחתי לציין בבלוג את המאורעות ההיסטוריים האלה בזמן אמת, אז אני מאגד את כולם ברשומה אחת:

עשרה סיפורונים קצרצרים שלי התפרסמו ב"הארץ", "תרבות וספרות" של יום שישי האחרון.

סיפורון נוסף שלי, "לשכת השיכון", מופיע בגליון המהפכה של כתב-העת מאזניים (פ"ה/4). הוא נוקד שם כאילו היה שיר.

שיר קצרצר שלי, "כאן גרים בכיף", נכלל ב"שירון המהפכה" היפה של גרילה תרבות, שעורר הרבה הדים (ביקורתו השלילית של עודד כרמלי במקומה, בעיני). השיר שלי נכלל בלקט השירים שתורגמו לערבית בבלוג המצרי של נאאל אל-טוחי.

(עוד בהקשר משוררים ומחאת האוהלים קיראו את הכתבה של איילה פנייבסקי).

שלושה שירים שלי, כולם מתוך "חיי החול", מופיעים בגליון 24 של כתב-העת גג.

התרגום שלי לסיפורו של פטר אלטנברג "בגן הציבורי" התפרסם באתר "יקום תרבות".

שירי "ימי החול" התגלגל איכשהו לאנתולוגיה של שירה צעירה, שערך פסח מיילין ז"ל ופורסמה זה אך בגליון 355-356 של עיתון 77. אני לא מתיימר להיות צעיר, אלא ביקש וקיבל ממני מיילין היקר שירים לפני כמה שנים, וזאת כנראה התוצאה. השיר הוא לכן בגרסה מעט אחרת (מוקדמת יותר) מזו שמופיעה בפתח "חיי החול".

כתיבת תגובה

